Uncategorized

Odcinek 3 – Grolsch



Dziś odcinek spontaniczny. Nie ma co czekać do niedzieli. Mówię o szampanskim huku, telefonii komórkowej, tajnikach nagrywania podcastu, o podkastowej Nokii, pogodzie, bilardzie, Umrym, nowym podkascie, cichych zakatkach Szczecina, o piwach na kolejne odcinki, o drzewach, o wierzbie, która tak naprawde jest brzoza, ale cos mi sie pomylilo przy nagrywaniu. Aha i o piwie tego odcinka, którego otwarcie moze sluzyc jako zamkniecie. Zapraszam do słuchania, komentowania i oceniania.

Pobierz odcinek!

9 thoughts on “Odcinek 3 – Grolsch

  1. GROLSCH – kiedyś piłem, trzeba odświeżyć sobie ten smak. Nagrywajka jest fajna, gdzie kupiłeś gąbeczkę? Jakość nagrań jest naprawdę duuużo lepsza.

  2. Bilard+piwo takie zestawienie kojarzy mi się z moimi ostatnimi chwilami w szkole średniej. Zamiast na praktyki zdarzało nam się chodzić na bilard. Znajomy otwierał nam knajpę o godzinie 9. Dostawaliśmy klucze do bilardu (wypas bo równało się zerowej opłacie) i jazda do 15 zanim normalnie lokal zostawał otwierany. Nigdy nie zostałem mistrzem bilardowych rozgrywek, ale w naszym gronie nikt nie grzeszył umiejętnościami 🙂 Od tamtego czasu styczność z bilardem miałem może 2-3 razy co raczej nie wpłynęło korzystnie na rozwój mojej bilardowej kariery 😀

    Miałem napisać, ze grolscha nigdy nie piłem i czas to nadrobić, ale odkurzyłem odległe wspomnienia i przypomniało mi się piwko pite na pomorzu w buteleczkach 0,33. Mieliśmy całą skrzynkę holenderskiego piwka w zielonych buteleczkach. Kartoteka google wskazała mi na grafikach, że to było właśnie to piwko 😉

    Jeszcze tak sobie myślę, nad tym koreczkiem i 10 lat temu w Polsce też raczej ciężko było cokolwiek znaleźć w takiej butelce. Pamiętam, że w latach 90tych były dość popularne małe piwka tzw. kipper. A takie butelki kojarzyć mi się będą zawsze z wyjazdami do Słowaków – bo u nich można było zakupić piwo KELT właśnie w butelkach z takim zamknięciem 😉

    Pozdrawiam i potwierdzam opinie o tym, że jakość wzrosła. Gąbka rządzi 😉

  3. Bania, nagrywaj, nagrywaj i niczym sie nie przejmuj. Czasami wpadam w rozne fajne miejsca azeby cos nagrac i mowie wtedy, ze jestem tu ,, sluzbowo”. Tym bardziej ty laczysz przyjemne z pozytecznym. Pije wlasnie piwko Warka 7 % bardzo dobre i powiem , ze trezba miec czas na wszystko, i piwo, i podkast o piwie.
    Grolsch pijalem kiedys i czasem jeszcze , dla odmiany , sobie odswieze jego smak. Dobrze jest sprobowac innego browca, albo zmienic na chwile smak, Pozdro, tak trzymaj, nagrywaj dalej nieplanowane odcinik!

Skomentuj

