Uncategorized

Odcinek 39–Czerwony Smok


PIC08926.JPG

Odcinek z dedykacją dla Qbola. Ciekawe piwo, całkiem smaczne, na pewno warte spróbowania. Lekko karmelowe, gorzkawe, o bardzo ładnym, ciemnym kolorze. Po rozwinięciu wpisu więcej zdjęć. Długość odcinka 11:13.

Odcinek 39 jest moim zdaniem najlepiej zmontowanym podcastem jaki się ukazał od początku działalności strony. Dajcie znać, czy według Was również jest dobrze.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

PIC08849.JPGPIC08853.JPGPIC08856.JPGPIC08887.JPGPIC08894.JPGPIC08915.JPGPIC08870.JPGPIC08843.JPG

5 thoughts on “Odcinek 39–Czerwony Smok

  1. Wielkie dzięki za wysłuchanie mojej prośby. W poniedziałek wybiorę się do sklepu i zaopatrzę się w Czerwonego Smoka.

    Korzystając z okazji, jak kiedyś będziesz na rynku w Krakowie, to wstąp do knajpy/restauracji „Loża”. Wczoraj miałem okazję pić tam najlepszego lanego Heinekena w życiu. Chwilę później udałem się do Hard Rock Cafe i tam Heineken nie był już taki dobry jak w „Loży”.

  2. Kupiłem to piwo podczas mojej pierwszej w życiu wizyty w specjalistycznym sklepie piwnym i nie zawiodłem się, chociaż od tamtego czasu go nie próbowałem; w sumie, to tak dawno tego piwa nie piłem (bo zawsze wolałem kupić coś nowego, nieznanego mi, niż piwo, którego już próbowałem), że rośnie we mnie ochota na drugie z nim spotkanie. I na zapoznanie się z resztą rodziny smoków.

  3. Jakos nigdy nie bylem przekonany do smokow moze w koncu sprobuje, chociaz ten metaliczny posmak mocno mnie zniecheca Tez go nie lubie

Skomentuj

