Uncategorized

Przerwa sesyjna


W związku z tym, że aktualnie kończę semestr i jednocześnie zaczynam sesję, jestem zmuszony do zrobienia przerwy w nadawaniu podcastu. Mam trochę nagranego materiału, jednak nie  mam czasu, żeby go obrobić. Nie chcę wrzucać “surowych” odcinków, ponieważ nie chcę katować Waszych uszu nieskładnymi zdaniami i ciągłym jąkaniem.

Planuję powrót za 3 tygodnie, więc już 9 lipca możecie sprawdzić swoje czytniki RSS. W czasie tej krótkiej przerwy zachęcam do słuchania starszych odcinków. W ramach rekompensaty za moją nieobecność podam Wam, czego będą dotyczyć przyszłe, wakacyjne odcinki (kolejność losowa):

  • Obołoń Biłe
  • Blanche de Bruxelles
  • Oettinger Urtyp
  • Porter łódzki
  • Ciechan pszeniczne
  • Żytnie
  • Piwo na miodzie gryczanym
  • i wiele, wiele innych!

Jak widać, lista tematów przewodnich prezentuje się pysznie, mam nadzieję, że odcinki będą równie dobre jak prezentowane w nich piwa. Do usłyszenia 9 lipca!

One thought on “Przerwa sesyjna

Skomentuj

