Uncategorized

Odcinek 50–Carlsberg i XVII Przystanek Woodstock


100_0041

Odcinek spóźniony kilka dni, ale mam nadzieję, że mimo wszystko wysłuchacie z przyjemnością. Opowiadam o piwie Carlsberg, które kupiłem na XVII Przystanku Woodstock. Dodatkowo wspominam także o piwie lanym, które było dostępne na tej imprezie. Kilka słów o koncertach. Długość 15:53.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

A tutaj link do fragmentu najlepszego wg mnie koncertu tegorocznego Woodstocku:

http://vimeo.com/27384645

 

100_0038100_0039100_0044

3 thoughts on “Odcinek 50–Carlsberg i XVII Przystanek Woodstock

  1. Łuuuuoooł, aż trudno mi uwierzyć w taką różnicę między lanym a puszkowanym Carlsbergiem… Przecież to smakuje jak stary mop do mycia podłóg, tylko bardziej kwaśny.
    Ładna puszka nie pomaga. Mogłaby być nawet cała czarna z logiem Batmana i co z tego jak piwo wstrętne 🙂 i o zgrozo, za exclusive uważane

  2. Kocham Woodstock, kocham, kocham! Od dwóch lat tam się pojawiam i pojawiać będę.
    Co do piwa to lane było całkiem dobre i zimniutkie, potwierdzam. Puszki powiem szczerze mi nie smakowały za bardzo, ale cóż – trzeba było coś pić dla ochłody 🙂 Co dziwne nie lubię piwa z sokiem, ale ten lany Carlsberg z malinowym był przepyszny.

    A co do Pokojowego Patrolu – wspaniali ludzie.

  3. A ja chętnie znalazłbym się na Woodstocku napiłbym się puszkowego Carlsberga. Niestety z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogłem się tam pojawić. Mimo wszystko śmiem twierdzić, że Woodstockowy Carlsberg musi być lepszy od serwowanego tam przed laty Tyskiego. Tyskie to była dla mnie pomyłka (woda o smaku ledwo co piwnym). Wymusiło to na mnie zabieranie auta i swoich puszeczek 🙂

Skomentuj

