Uncategorized

Odcinek 73 – Munchner Kellerbier Anno 1417


Munchner Kellerbier Anno 1417

Dzisiaj miała być audycja o jednym z norweskich piw, które dostałem w prezencie od Piotra, niestety temperatura oscylująca w granicach 5 – 10 stopni skutecznie wywołuje u mnie grypę. Drugą w ciągu miesiąca. Ale jak tylko wyzdrowieję, siadam do skandynawskich przysmaków. Tymczasem proponuję Wam rezerwowy odcinek nagrany w czasie świąt. Miłego słuchania! Długość podcastu 15:58.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

Munchner Kellerbier Anno 1417 porcelankaMunchner Kellerbier Anno 1417 zamknięcie patentoweMunchner Kellerbier Anno 1417 pianaMunchner Kellerbier Anno 1417 w szklanceMunchner Kellerbier Anno 1417 etykietaMunchner Kellerbier Anno 1417 zestaw piw oraz torba na piwa

3 thoughts on “Odcinek 73 – Munchner Kellerbier Anno 1417

  1. Podcast o piwie odkryłem dopiero niedawno.Jestem pełen podziwu!Mam nadzieję, że zapału nie zabraknie w tym dopiero co rozpoczętym 2012 roku.
    Mam do Jegomościa Bani pytanko – chciałbym przesłać lokalne piwo do degustacji, niestety brak mi kompletnie pomysłu w jaki sposób taką przesyłkę przygotować, by takowa butelka dotarła pod skazany adres w całości. 🙂
    P.S.Dołączam się do prośby, by zrecenzować kolejne Paulanery.

    • Paczki docierały do mnie w różnych opakowaniach.
      1) Butelki były owinięte w ochronną folię z bąbelkami i włożone do kartonu wypełnionego kulkami z gazet
      2) Butelki były pojedynczo włożone do kartonowej tuby, która je chroniła, a te tuby do kartonu.
      3) Browar Kormoran wysyła piwo w specjalnych drewnianych skrzyneczkach.

      Jeżeli chcesz wysłać jedną butelkę, to myślę, że owinięcie jej grubo gazetami i włożenie do jakiegoś kartonika i upchanie kulek z gazet w celu zablokowania tel butelki sprawdzi się dobrze. Ja tak wysyłałem pokal do piwa i dotarł cało do adresata.

      Odnośnie Paulanerów – w najbliższym czasie nie będę po nie sięgał, ponieważ mam zrobione niemałe zapasy ciekawszych piw. Ale oczywiście nie mówię definitywnego nie. W przyszłości z pewnością pojawi się recenzja ciemnego pszenicznego.

Skomentuj

