Uncategorized

Odcinek 101 – Lady Blanche AleBrowar


Lady Blanche AleBrowar 1

Lady Blanche to witbier z AleBrowaru. Piwo pszeniczne górnej fermentacji, z dodatkiem skórek pomarańczy oraz kolendry indyjskiej. Wysoko wysycone dwutlenkiem węgla, co sprzyja orzeźwieniu. Jednakże smak i zapach tego wita nie do końca trafiają w mój gust. Dlaczego? Zapraszam do posłuchania (tym razem wyjątkowo krótkiego) podcastu. Długość audycji 13:49.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: Manu Cornet – Tracks (Other Silk Roads).

Subskrybuj w iTunes!

Lady Blanche AleBrowar 2Lady Blanche AleBrowar 3Lady Blanche AleBrowar 5Lady Blanche AleBrowar 7

One thought on “Odcinek 101 – Lady Blanche AleBrowar

  1. Propsy za przyśpieszenie głosu. Naprawdę podoba mi się, bo te cedzenie piwnych słów na pół godziny trochę zbyt usypiające.
    Co do piwa LADY BLANCHE to zgadzam się. Bardzo słaby WIT. Viva La Wita bije te piwo na głowę. Liczyłem na coś świetnego po Rowing Jacku. Jak widać ALEBROWAR zrobił piwo świetne i słabe. Przedwczoraj piłem mlecznego stouta z ALEBROWARU – polecam. Piwo kawowo – czekoladowe o mlecznym zapachu. Mimo, że nie przepadam za ciemnymi piwami to SWEET COW mnie zadowolił. Bardzo lekkie i szybko się kończy 🙂

Skomentuj

