Uncategorized

Odcinek 104 – Książęce Złote Pszeniczne


Ksiazece Zlote Pszeniczne 8

Dzisiaj podcast, którego miało nie być. Zapowiadałem, że nie kupię Złotego Pszenicznego – i faktycznie, nie kupiłem. Ale za to otrzymałem je do recenzji od agencji RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS, która to prowadzi kampanię Ksiażęcego. Stwierdziłem, że skoro już piwo mam, to spróbuję. I co się okazało? Posłuchajcie sami. Długość odcinka 18:25.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: Manu Cornet – Tracks (Other Silk Roads).

Subskrybuj w iTunes!

Ksiazece Zlote Pszeniczne 1Ksiazece Zlote Pszeniczne 2Ksiazece Zlote Pszeniczne 3Ksiazece Zlote Pszeniczne 4Ksiazece Zlote Pszeniczne 9Ksiazece Zlote Pszeniczne 7

Ksiazece 6Ksiazece 1Ksiazece 2Ksiazece 3Ksiazece 4Ksiazece 5

11 thoughts on “Odcinek 104 – Książęce Złote Pszeniczne

  1. Pingback: Odcinek 104 – Książęce Złote Pszeniczne

  2. Pingback: Odcinek 104 – Książęce Złote Pszeniczne

  3. Dopiero zobaczyłem tę stronkę i bardzo mi się podoba. Chciałbym zapytać czy nie lepiej by było nagrywać te recenzje jakąś kamerką, żeby było widać Ciebie jak smakujesz piwo itd.? Pozdrawiam.

    • Pewnie, że byłoby lepiej, jednak nie mam żadnej kamery/aparatu, który nagrywa w dobrej jakości. A nie chcę publikować niczego, co będzie w niskiej rozdzielczości, zaszumione i ogólnie nie będzie mnie zadowalać.
      Jednak z czasem na pewno przejdę na recenzje wideo. To taki naturalny kierunek, w którym podcast będzie się rozwijał.

  4. Oj kolego,naprawdę lubię Twój podcast ale z Twą oceną zupełnie się nie zgadzam.Muszę zresztą stwierdzić iż Kompania Piwowarska osiągnęła kompletne dno.Te piwo to zwyczajny koncernowy lager.Jaka pszenica ,jakie drożdże,jaki chmiel?To miało być piwo pszeniczne ,niezależnie od tego czy ktoś lubi ten styl.To tak jak gdybym chciał kupić portera a dostałbym Atak Chmielu.Nie można się nabierać na ładne szkło.Piwo i tak lepsze od Tyskiego ale to przecież zwykły lager.A jeśli ktoś uważa że to pszenica to dla mnie jest to najgorsza pszenica jaką kiedykolwiek piłem.

    • „z Twą oceną zupełnie się nie zgadzam” oczywiście masz takie prawo.

      „To miało być piwo pszeniczne ,niezależnie od tego czy ktoś lubi ten styl” piwo pszeniczne nie musi oznaczać typowego hefe-weizena. Piwem pszenicznym można nazwać przecież dowolne piwo posiadające słód pszeniczny w zasypie. Przykładem mogą być niektóre American Wheat.

      American wheat beer does not use the traditional German weizenbier/weissbier yeast. The whole point of American wheat beer is to avoid the typical spicy/phenolic character of German wheat beers, which many brewers and beer drinkers find objectionable or unsaleable. Most micro and pub brewers use a conventional ale yeast, but doubtless there are bottom-fermented versions in use.
      źródło: morebeer.com

      „Te piwo to zwyczajny koncernowy lager […] ale to przecież zwykły lager” tutaj mnie zaintrygowałaś, Zacząłem szukać i nigdzie nie ma informacji o tym, czy piwo jest górnej czy dolnej fermentacji. Może i jest to lager – postaram się dowiedzieć. Niemniej lager i piwo pszeniczne nie wykluczają się.

  5. Ja zgadzam się z tym co zostało powiedziane w podcascie. Piwo trochę nijakie ale całkiem akceptowalne. Raz na jakiś czas, dla odmiany można wypić.

    PS. Bardzo lubię słuchać twoich podcastów.

Skomentuj

