Uncategorized

Odcinek 105 – Trybunał Niefiltrowany Pils


Trybunal Niefiltrowany Pils

Długo musieliście czekać na kolejny podcast, ale już jest! Dlaczego nie nagrywałem – tłumaczę się w audycji. Ale tłumaczenia to tylko dodatek do recenzji piwa, którą nagrałem razem z Łukaszem o piwie Trybunał niefiltrowany pils. Jest to najnowsze piwo z browaru Sulimar. Dostałem paczkę z ośmioma pilsami, które są nalane do butelek 0,33 (tzw. bączki). Jeżeli chodzi o wygląd butelek i etykiet – dla mnie super. A jak zawartość? Posłuchajcie sami. Długość odcinka 20:48.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: Manu Cornet – Tracks (Other Silk Roads).

Subskrybuj w iTunes!

 

Trybunal Niefiltrowany Pils 1Trybunal Niefiltrowany Pils 3Trybunal Niefiltrowany Pils 4Trybunal Niefiltrowany Pils 2

6 thoughts on “Odcinek 105 – Trybunał Niefiltrowany Pils

  1. Pingback: Odcinek 105 – Trybunał Niefiltrowany Pils

  2. 105 odcinek, to może by czas wprowadzić tzw.”stopkę”, która by zawierała:
    -ocenę piwa w Twojej skali’
    -„plusy i minusy”
    -cena i związana z nią „tzw. opłacalność zakupu (ekonomiczność 😉 ?)”.
    Ja wiem, mówisz o tym wszystkim w podkaście, ale na stronie też fajnie by wyglądało. To taka moja propozycja, do rozbudowy podkasta ;).

  3. Toż, to przymusu nie ma. Przecież Mateusz w podkascie wystawia piwom noty i daje „+” lub „-” i mówi za co. Ale pomyślałem sobie iż, wyglądało by to…hymmm profesionalniej ?
    ps.Akurat ja mam wszystkie odcinki 😉 i słucham je na mp3 podczas drogi do i z pracy. …I nie wiem dlaczego, ale odcinki słuchane w drodze „Z PRACY” podobają mi się bardziej niż te słuchane rano – też tak macie?
    ps2. Tak wiem co robić słchać rano czegoś innego 🙂

Skomentuj

