Uncategorized

Odcinek 129 – Maori Amber Ale


Obrazek

Zapraszam do wysłuchania eksperymentalnego odcinka o piwie domowym. Eksperymentalny, ponieważ nagrywany w dwóch częściach Polski, bez interakcji. Ja nagrałem u siebie to, co miałem do powiedzenia, a Paweł u siebie to co on chciał przekazać oraz kilka odpowiedzi na moje pytania. Później połączyłem całość w jeden odcinek, którego możecie właśnie teraz posłuchać. Wyszło fajnie, ale następnym razem chyba będę preferował Skype.

Podcast Pawła znajdziecie pod adresem http://innykoncept.blogspot.com/

[audio http://archive.org/download/Odcinek129MaoriAmberAle/Odcinek%20129%20-%20Maori%20Amber%20Ale.mp3]

Pobierz odcinek!

Maori Amber Ale 1Maori Amber Ale 2Maori Amber Ale 3Maori Amber Ale 4

7 komentarzy do “Odcinek 129 – Maori Amber Ale

  1. No stary, ale masz tempo. Rozpieszczasz słuchaczy 😉
    ps.powiedz, czy jest dla Ciebie jakaś różnica skąd się pobiera twoje podkasty i gdzie lepiej umieszczać komentarze. Tu, czy na Kontestacji?
    Pozdrawiam.

  2. Ojej, właśnie sobie odsłuchuję. Świetnie to zmontowałeś.
    Gdy nadarzyła się okazja częstowałem tym piwem znajomych. I tym, którzy pijają różne ciekawe piwa i osobom, które jak już sięgają tylko po koncerniaki, no, wszystkim smakowało.Choć dla niektórych było zbyt gorzkie. Na dzień dzisiejszy zostało mi tylko parę słoiczków.
    Twój egzemplarz, Mateuszu, był refermentowany w tej właśnie plastikowej buteleczce. Stąd tyle drożdży.. W przyszłości muszę sobie kupić kapslownicę by móc je właściwie butelkować.
    Gdy znów uda mi się coś uwarzyć, też podeślę!

Dodaj komentarz