Uncategorized

Odcinek 19–Vaclav


20100906793

Zapraszam do wysłuchania odcinka, który nagrałem na początku września. Był piękny, słoneczny dzień, idealny na spacer. Miło powrócić wspomnieniami do tamtego czasu, zwłaszcza, że pogoda ostatnio nie najlepsza.

Długość odcinka 16:35.

Pobierz odcinek!

14 komentarzy do “Odcinek 19–Vaclav

  1. W taki dzień opublikowałeś podcast o takim piwie? Wstyd 🙂
    Powinieneś wybrać jak najlepsze, jak najdroższe i jak najjakieś!
    Piwo piłem, kiepskie jest niestety. Czego jednak się spodziewać za taką ceną. Do upicia idealne, bo nie uderzy po kieszeni. Kiedyś kupiłem Mongozo kokosowe za 11zł, butelka 330 ml. A tego bym miał z 5 litrów 🙂

  2. Nie myślałeś żeby do podcastu dorzucić drugą albo dwie osoby? Zawsze jest wtedy śmieszniej i wg mnie ciekawiej.
    Coś jak „Better Beer Authority” tylko bardziej na luzie i z humorem.

    • Myślałem, ale chętni jakoś nie walą drzwiami i oknami 😛 Z jedną osobą się dogaduję – póki co na 1 odcinek – ale to jeszcze nic pewnego, zobaczymy jak to wyjdzie

  3. To udawaj, że z kimś gadasz. Zmieniaj barwę głosu i nikt się nie zorientuje. Pewnie każdy i tak słucha tego po piwku 🙂

  4. Postaw sobie lustro, będzie mniej głupio 🙂
    Po derbach Mediolanu, posłucham starszych podcastów i ocenie fachowym okiem czy 1 osobowy skład jest do przełknięcia. Po prostu nigdy wcześniej nie słuchałem podcastu solo i jakoś tak dziwne to mi się wydaje.
    Nie umiałbym o czymś mówić tak w powietrze. Ale jak wiadomo każdy ma inne predyspozycje.
    pzdr

    • Ja też wolę słuchać nagrań kilku osób, ale niestety realia są takie, że nie mam z kim póki co nagrywać. Ciężko jest kogokolwiek namówić do występów przed mikrofonem. Wszyscy zakładają, że będą skrępowani i nie będą mieć nic do powiedzenia.

  5. Wypijam 2 browarki, i od razu staje się krasomówcą. Także już masz rozmówcę 🙂
    Kombinuj, szukaj, bo jest potencjał, a w Polsce słuchaczy nie powinno brakować 😛

  6. Nie to żebym się wpraszał, ale słucham podcastu o grach i tam jeden z kolesi jest w USA. Także myślę, że odległość nie ma znaczenia. W sumie nie wiem czym nagrywają, może wystarczy zwykły skype. Bierz znajomych z okolicy, odpalaj odpowiedni program do nagrywania na odległość, browary w dłoń i akcja!

  7. Trudno, może kiedyś.
    Milan wygrał 1:0 także to co pozostało po weekendzie mogę teraz spożyć z czystym sumieniem. A ten weekend sponsorowała literka C jak Czechy:
    1. Louny Lezak Svetly
    2. Svijany Svijanska Destika
    3. B.B. Originál Světlý Ležák Budweiser Bier
    4. Telčský Zachariáš
    wszystkie polecam, delikatne bez udziwnień i niedrogie.

  8. Za cene powinienes dac 10 :). Fajny podcast. Trafilem tu bo bylem ciekaw co to za Vaclav na etykiecie. Tej odpowiedzi nie uzyskalem. Ale przyjemne dzwieki lasu byly dobre tego marcowego wieczoru i Vaclawa w towarzystwie mojego kompana. Dzieki. Pozdrawiamy.

Dodaj komentarz