Uncategorized

Odcinek 20 – Gambrinus svetly


100_2881

Zapraszam do odcinka o czeskim piwie Gambrinus.

Jednocześnie proszę o pozostawienie w komentarzu propozycji na temat kolejnego odcinka. Spośród zaproponowanych piw wybiorę jedno, które zrecenzuję następnym razem.

Po rozwinięciu wpisu znajdziecie więcej zdjęć. Miłego odbioru.

Długość odcinka 11:42.

Pobierz odcinek!

100_2852100_2857100_2860100_2863100_2870100_2872100_2874100_2878100_2869100_2862100_2855

13 komentarzy do “Odcinek 20 – Gambrinus svetly

  1. „kolega Paweł” nigdy nie powiedział, że Gambrinus jest smaczny! Podarowałem Ci po prostu piwo, które (moim zdaniem) jest aktualnie w Czechach najbardziej powszechne i najczęściej pite.

  2. To ja chcę recenzję TESCO PIWO za 1,39zł do nabycia oczywiście w Tesco 🙂
    A Gambrinus nie jest taki zły. Dziś piłem czeskiego Primatora 24% i to dopiero była męczarnia, czułem się jakbym pił wino. Każdy kolejny łyk rozgrzewał w środku, choć w smaku dobre, to niestety ale 10% mnie dobiło i chyba już nigdy nie kupię tak mocnego trunku.

  3. no nie wytrzymaem
    choc mam uszkodzona kawiature musiaem napisac
    proanacja!!!!
    do gambrinusa trzeba sie przyzwyczjic
    piwo ktore omawiaes to 10-cio stopniowy gambacz 12-tka myse byaby epsza

    ae nic to
    w szczecine obdaruje cie piwkami z czech ktore ci zasmakuja

    no ae tego wkurwienia po odsuchaniu odcinka chyba nie wytrzymam
    ide po gambacza musze sie napic

    na zdrowie!!

    • Spokojnie Robercie 🙂 to że Gambacz mi nie podszedł, nie znaczy, że w ogóle jest zły. Po prostu mam dziwne zboczenie, że piwa jasne przegrywają u mnie z ciemnymi, pasteryzowane z niepasteryzowanymi itd. A ten Gambrinus to po prostu zbiór cech jakie mi nie pasują w piwie, ale każdy może mieć swoje zdanie na ten temat i jeśli lubisz Gambrinusa to na zdrowie 😉
      A co do piwek, które tutaj deklarujesz będzie mi niezmiernie miło i będę bardzo wdzięczny 🙂

  4. To ja zaproponuję piwo do oceny. „Ciemniowe-Jasne”, choć ciężko było by je dostać, bo uwarzone przez mojego kumpla i mnie, zaledwie 2 tygodnie temu :D. Z takich bardziej dostępnych, to chciał bym posłuchać o piwie „Fortuna Czarna”. Flagowe piwo browary Fortuna ważonego w Miłosławiu. Oprócz niego jest jeszcze kilka innych Fortun, z najlepszych wymienił bym „Czarna Miodowa”, „Czerwonego Smoka”…

    • A sprzedajecie gdzieś te „Ciemniowe-Jasne”? Czy to tylko produkcja na własne potrzeby? Z Fortuny zdecydowanie dobry jest Złoty Smok, innych nie próbowałem.

      • Nie sprzedajemy. Robimy raczej na własny użytek. To konkretne czeka na święta i sylwester 🙂
        Fortuna to piwa jasne i ciemne… Porter nawet jest. czarnego smoka bym też polecił. Piwa, głównie chyba Czarna Fortuna mają dość duży rozstrzał w smaku/jakości. Zdarzają się przeciętne, słabe a czasami naprawdę dobre w szczególności te z kega 🙂

  5. A co najbardziej przypomina ten Złoty Smok, bo widziałem w sklepie Srebrnego, Czarnego, Czerwonego i nigdy się na żadne z nich nie zdecydowałem.

  6. No to może padnie na „Fortunę” jednak skoro tyle komentarzy? 🙂 I jak pisał bialyikar chyba sztandarowe piwo browaru czyli „Czarna”

  7. Tak, padnie na Fortunę 🙂 ale nie na czarne, tylko na czarnego smoka. W podkaście okaże się dlaczego. Odcinek powinien ukazać się jutro więc zapraszam do odwiedzania strony i odświeżania RSS!

  8. Mnie tez rozczarowala recenzja Gambrinusa Oczywiscie kazdy ma swoje indywidualne upodobania Ja poznalem Gambrinusa bedac w Pradze i raczylem sie nim przez 2 miesiace pobytu Nie wiem byc moze to magia tego miasta ale piwo swietnie nadawalo sie do dlugich posiadowek w pubie Niewielka zawartosc alkoholu pozwalala na wypicie nastu piw i sprawne prowadzenie konwersacji.

Dodaj komentarz