Uncategorized

25 komentarzy do “Odcinek 27–Budweiser Tmavy Lezak

  1. Przesłuchałem dzisiaj cały odcinek;) i muszę przyznać, że poziom Twojego podcastu stale rośnie. Dobra robota i oby tak dalej;-)

  2. Gratuluje przesłuchałem cały odcinek bardzo dobry skusze się na to piwko jak znajdę i zasugeruje się małą butelka

  3. Piwo jakie jest każdy widzi 😀
    Bania, weź popraw RSSa swojego bo w moim programie to on obrazek ściąga zamiast mp3. Może zamień miejscami odtwarzacz i obrazek to coś pomoż? Nie mam pojęcia 😦

    • Nic nie mogę zrobić z RSS, on jest standardowo zintegrowany z wodrpressem. Polecam pobierać odcinki przez iTunes. Wtedy nie ma żadnych problemów.

  4. No wiec tak … pilem ostatnio, w Pradze, takowe piwo, dokladnie to bylo: http://pl.wikipedia.org/wiki/U_Flek%C5%AF albo odrazu: http://en.ufleku.cz/ Taka knajpa i browarek w jednym. I pozwole sie nie zgodzic z autorem, chodz to jak zwykle kwestia gustu. Piwo zaiste walorami zewnetrznymi jakby podobne, ale mam zupelnie inne odczucia, ja z przyjemnoscia siegnalbym po nastepne. i pewnie jeszcze jedno. Smak faktycznie pelny, ale gorzkie wogole. Nie jestem jakims tam wytrawnym piwoszem, nie lubie gorzkiego, kawy nie pijam jezeli juz to w kobiecej odmianie, wiecej mleka i karmelu niz samej kawy. Mnie to piwo zauroczylo. Jedno z najlepszych jakie pilem. Tutaj fotka tego co mi podano: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=171378029585113&set=a.141956042527312.26904.100001387526700&type=1&theater zdecydowanie polecam i odradzam butelki 0.33 🙂 Pytanie ile te dwa piwa maja faktycznie wspolnego po za czlonem w nazwie, i po za kolorem.

    • Na pewno mówimy o różnych piwach i nie mam pojęcia, jak smakuje to, które Ty próbowałeś. Jeśli jest taki dobre to mam nadzieję, że uda mi się go kiedyś spróbować.

  5. Cześć, czy zrobisz podcast o Budweiser Budvar Czech Imported Lager ? Ciekawy jestem Twojej opinii o tym piwie. Widziałem w Tesco po 3,99 zł. W porównaniu do innych piw z Czech/Słowacji oferowanych w tym sklepie to wypada chyba najtaniej. Czy w porównaniu do „topowych” polskich koncerniaków ten Budweiser Lager wypada korzystnie ? Oczywiście chodzi mi o doznania smakowe 😉

  6. A propos tematów „okołopiwnych” czy planujesz zrobić podcast o tym co serwować do piwa w trakcie „spotkania przy browarku” ? Czy są jakieś szczególne przekąski wydobywające smaki, aromaty piwa ? Może coś jest godne polecenia spopularyzowania, zastąpienia wszechobecnych chipsów i słonych orzeszków, paluszków czymś innym ?

  7. Jeśli można to chciałbym Cię jeszcze zapytać:
    -chcę kupić kieliszek do belgijskich piw typu GoldenAle (przypomina nieco kieliszek do koniaku chyba), ale nigdzie na allegro nie znajduję takiego. Jeśli już jest coś podobnego to ma jakiś „szpetny” nadruk, logo itp. którego nie chcę.
    Znasz jakieś miejsce gdzie takie „specjalistyczne szkło” można dostać ?
    A może o tym w czym podawać dane rodzaje gatunki itp. piw warto wspomnieć w podcaście ? Bo mi do tej pory jedynym szkłem jakie kojarzyło się z piwem była butelka.
    😉

    • Szkło do piw można kupić w sklepach specjalistycznych z piwami. Czasami w marketach można znaleźć zestawy typu 3 piwa +kielich/pokal. Ja z reguły kupuję szkło na giełdzie rzeczy używanych w Gorzowie Wlkp w bardzo atrakcyjnych cenach (1-2zł za sztukę). Ale ciężko znaleźć tam coś z Belgii. Raczej szkło z Niemiec.

    • Apropos podpowiedzi by ciekawego szkła szukać w np. sklepach z rzeczami używanymi to jak najbardziej.
      Wstąpiłem do pierwszego lepszego takiego sklepu i od razu trafiłem kieliszek Duvel za 2 zł ! No teraz to będę tam stałym bywalcem 😉
      Na fotce nowy nabytek przechodzi swój „chrzest” z piwem Krušovice Cerne.

Dodaj komentarz