Uncategorized

Odcinek 59 – Gniewosz ciemne


PIC09633.JPG

Odcinek o ciemnym Gniewoszu ze specjalnymi pozdrowieniami dla Radomiła. Ciekawe piwo, warto posłuchać. Jednocześnie jest to odcinek jubileuszowy, ponieważ wczoraj podcast skończył dwa lata. Mam nadzieję, że dwa kolejne będą równie owocne w dobre piwa. Długość odcinka 11:59.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

PIC09607.JPGPIC09621.JPGPIC09624.JPGPIC09629.JPG

3 komentarze do “Odcinek 59 – Gniewosz ciemne

  1. Ciekawego gniewosza trafiłeś. Jak ja ostatnio piłem Gniewosza z miesiąc temu to prawie w ogóle nie miał piany i był dość słabo wysycony CO2. Co do ceny też trochę drogo wyszło bo ja zawsze widywałem gniewosze za 2 zł + kaucja.

    Bardzo fajna ocena! i Bardzo fajny odcinek !

  2. Ostatnio kupowałem Gniewosze ciemne za 1,99 + 0,40 kaucja, a gniewosze jasne 1,89 + 0,40 kaucja.
    Zakup dokonany w Realu, w takich samych cenach były Noteckie
    6 sztuk w kartoniku były po ok. 10 zł

Dodaj komentarz