Uncategorized

Odcinek 60 – Piwna blogosfera


PIC09648.JPG

Dzisiaj opowiadam o moich ulubionych blogach poświęconych tematyce piwnej. Mówię również o tych, które mniej lubię. Długość odcinka 19:55.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

7 komentarzy do “Odcinek 60 – Piwna blogosfera

  1. Dzięki, że o mnie wspomniałeś. 🙂 Zdaję sobie sprawę, że z regularnością to u mnie bardzo kiepsko i to pewnie niestety odstręcza czytelników, ale nie jestem w stanie wygospodarować sobie więcej czasu na pisanie o piwie. Mam jeszcze innego bloga, współtworzę serwis i pracuję. Niemniej jednak postaram się, żeby teraz publikować nie mniej niż 5 recenzji miesięcznie. Z ulubionymi piwnymi blogami to mam podobnie. The Beer Vault, Smaki Piwa – czytam wszystko. Ciebie słucham również regularnie. Reszty również nie czytam regularnie. Raz na tydzień nadrabiam zaległości. Lubię Teraz piwo i Mój Kufelek, o którym nie wspomniałeś. Natomiast nie przepadam za blogiem Kopyra. Jego teksty (a czytam wszystkie) nie są skierowane do mnie… wolę czytać że ktoś czuje mokry karton albo kapustę. 😉 Jego wiedza robi wrażenie, ma ciekawe przemyślenia, porównania. Ale moim zdaniem lepsze są blogi, które skierowane są do przeciętnego odbiorcy. Wychodzę z założenia, że piszę bloga, bo próbuję „nawrócić” chociaż kilka osób na piwa regionalne, niszowe. Natomiast nazewnictwo przez niego używane takie osoby zniechęca.

    Dlatego też uważam Smaki Piwa za najlepszą rzecz jaka powstała w polskiej piwnej blogosferze. Chłopaki robią bardzo dużo dobrego.

    3mam kciuki za wszystkie piwne blogi (i podcast 😉 ). Fajnie by było gdybyśmy kiedyś się spotkali i poznali przy piwie na jakiejś wspólnej imprezie. 😀

  2. Fajny odcinek. O niektórych blogach nie wiedziałem. Ja często chcę się dowiedzieć czegoś o piwie przed wypiciem i nie szukam wtedy ogromnych recenzji omawiających wszystko. Tak naprawdę wystarczyłyby mi podstawowe informacje wypunktowane. Co innego ten podcast, ale jego nie słucham przed wypiciem tylko w trakcie degustacji 🙂

Dodaj komentarz