Uncategorized

Odcinek 65 – Leżajsk pszeniczne


PIC09732.JPG

Dzisiaj nowość z Biedronki. Polska pszenica za świetną cenę 2.69zł. Warto spróbować, warto posłuchać. Długość odcinka 16:19.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

PIC09710.JPGPIC09729.JPGPIC09736.JPGPIC09719.JPG

11 komentarzy do “Odcinek 65 – Leżajsk pszeniczne

  1. Dzięki za recenzję 😉
    Zwykłe Leżajski są powiedzmy szczerze podłe. Ale ta pszenica godna spróbowania. Fajne te ciekawostki które wynajdujesz. Dlatego właśnie lubię ten podcast.

  2. Kiedyś Leżajsk to była tradycja i jedno z lepszych piw. Szczególnie wtedy, gdy było jeszcze warzone w Leżajsku, przed czasami „żywcowymi”. Jako, że jestem z Podkarpacia, mi Leżajsk kojarzy się raczej z dobrym i smacznym piwem, a nie z Biedronką 🙂 Na szczęście jednak jest Biedronka i teraz, mimo przeprowadzki mogę czasem zafundować sobie wspomnienie stron rodzinnych, mimo że jakość już nie ta niestety… Lecę po Pszeniczne i życzę dużo czasu na nagrywanie podcastów 🙂

  3. Z racji mojej przymusowej abstynencji nie słucham tego podcastu, ale po raz chyba trzeci się skusiłem. I przyjemnie się słuchało. Chociaż o czym mówisz, właściwie pojęcia nie mam 😛

  4. Witam. Gdzie można nabyć to piwo? U mnie w Biedronce koło metra stokłosy i jego nie ma. Pytałem ludzi, ale oni nic nie wiedzą, czy było czy nie było. Proszę powiedzieć, gdzie w Warszawie mogę je nabyć, na jakiej konkretnie ulicy? Pozdrawiam serdecznie gospodarza blogu, który bardzo rzetelnie podchodzi do sprawy. P.S. Jak istnieje możliwość to niech Pan zrecenzuje piwo Blanche de Namur, albo La Trappe Witte Trappsit, oczywiście tylko pszeniczne rządzą na mym stole.. 🙂

  5. Mój znajomy powiedział, że to piwo jest dostępne gdzieś w Biedronce w centrum Warszawy. Niestety mojemy znajomemu to piwo nie smakowało. Dopytam, jak kogoś interesuje i napiszę tutaj. Pozdrawiam. 🙂

Dodaj komentarz