Uncategorized

Odcinek 78 – Heineken Oud Bruin


Heineken Oud Bruin butelka

Piwo prosto z Holandii. Ciemne, słodkie, jak się okazało, bardzo przełomowe dla podcastu. Dlaczego? Posłuchajcie sami! Długość odcinka 9:53.

Subskrybuj w iTunes!

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

 

Heineken Oud Bruin pianaHeineken Oud Bruin w pokaluHeineken Oud Bruin

6 komentarzy do “Odcinek 78 – Heineken Oud Bruin

  1. Hmmm dziwne, ale do jasnego Heinekena też nie pałam miłością…

    PS: Popraw jingiel Skwary na końcu odcinka, leci z błędem już od kilku miesięcy… (nawet o tym pisałem w którymś komentarzu)

  2. Wow! Cieszę się że spodobała Ci się moja sugestia. Mam się teraz czym chwalić znajomym 😛 :D. Czekam niecierpliwie.

  3. Dla mnie to czysta profanacja. Ja nie lubię piw typu Guinness, ale nawet to piwo dopiłem, mimo że nie smakowało mi w ogóle. Nie można marnować darów samego Dionizjosa (wiem, że głównie chodzi o wino, ale według mnie o wszelkiej maści trunki). Serdecznie pozdrawiam.

  4. Pisałem powyższego posta w pośpiechu, gdzie niestety popełniłem błąd. Chciałbym go wyjaśnić. Poruszyłem wątek nieznośnych przeze mnie piw, napisałem, że nie cierpię piwa typu np. Guinness, a nie chodziło konkretnie o piwo marki Heineken. Jeszcze raz podkreślę, nie można wylewać piwa, czy to do pralki, do ogródka, czy to do wody, po prostu nie można. Pozdrawiam.

  5. Mnie to się skojarzyło z kwasem chlebowym z dodatkiem alkoholu. Niedawno piłem kwas z dodatkiem suszonej śliwki i bardzo mi zasmakował. Heineken – nie.

Dodaj komentarz