Uncategorized

Odcinek 80 – Wesołych świąt


Pinta Wesołych Świąt

Dzisiaj jest dzień św. Patryka, więc świętujemy! Przy polskim stoucie owsianym z Pinty. Piwo bardzo smaczne, pomimo tego, że zaopatrzone w etykiety nawiązujące do zimowych świąt, to na poczucie irlandzkiego klimatu nadaje się znakomicie. Długość odcinka 17:03.

Dziękuję wszystkim, którzy głosowali na podcast w konkursie European Podcast Award. To dzięki Waszym głosom udało mi się zająć 2 miejsce w Polsce w kategorii Personality.

Subskrybuj w iTunes!

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: Adam R Sweet – Blarney Pilrim + Banish Misfortune.

Odnośnie mojej informacji nt. tego, że Irlandczycy nie piją zielonego piwa, należy się małe sprostowanie. Jak poinformował mnie Przemek mieszkający w Irlandii, pija się tam zielonego Guinnessa.

Pinta Wesołych Świąt skład piwaPinta Wesołych Świąt etykieta 1GPinta Wesołych Świąt etykieta 2Pinta Wesołych Świąt piana

2 komentarze do “Odcinek 80 – Wesołych świąt

  1. I padła moja pinta, a chciałem z nia wyczekac do świat. Za obrazowo opowiadasz jakie to piwo jest dobre.

    Gratuluje i pozdrawiam.

    Ps.: Zrecenzuj Zawiercie bursztynowe, to też jedno z moich ulubionych.

    • Próbowałem już 2 razy, ale nie idzie mi z tym piwem. Raz rozszalała się burza i nagranie wyszło kiepskie. Do tego wszystkie zdjęcia wyszły z takim ziarnem, że wstyd je pokazywać. Innym razem też coś poszło nie tak. Ale nie dam się i w końcu coś o nim nagram, bo to również jedno z moich ulubionych.

Dodaj komentarz