Uncategorized

Odcinek 83 – Grodzkie niefiltrowane


Grodzkie niefiltrowane

Dzisiaj odcinek o mętnym piwie z Biedronki. Całkiem smaczne, na pewno ciekawe. Ale główną atrakcją tego odcinka nie jest piwo, ale goście. Bartek z bloga Smaki Piwa oraz Bartek z bloga Mój Kufelek. Długość odcinka 32:30.

Subskrybuj w iTunes!

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

Grodzkie niefiltrowane 2Grodzkie niefiltrowane 3Grodzkie niefiltrowane puszka

4 komentarze do “Odcinek 83 – Grodzkie niefiltrowane

  1. – moje słabo nagazowane
    – no bo ono takie jest
    haha 😀
    Co do filtracji, rozmawiałem z Markiem Suligą, który powiedział właśnie, że piwo niefiltrowane nie musi być mętne.
    Odcinek powinien być inaczej nazwany bo może 20% rozmów dotyczy Grodzkiego niefiltrowanego :/
    Co do samego grodzkiego widziałem, ale bałem się sięgnąć po tę konserwę i pewną ręką sięgnąłem po Leżajska pszenicznego, teraz na pewno sprawdzę.
    Co do akademików i tego co studenci w nim pijają, to niestety prawda jest smutna bo wolą kupić koncernowego lagera niż coś w tej samej cenie ale niszowego w 90% lepszego 😦
    Jest sklep pod akademikami PŁ – „PIWOSZ”. Facet posiada trochę regionalnych, polecam.

  2. Ten Bartek ze Smaki Piwa zaliczył trochę wtop:
    – nie Amberu, a Ambera
    – dopiero otworzył puszkę i mówi, że słabe wysycenie?! Pachnie mi tu tematem na browar.biz przed oczami
    – jak niby „profesjonalny” bloger mógł nie próbować Grodzkiego?! Tłumaczenie, że zajmował się innymi rzeczami do mnie nie trafia.
    – przyznanie się do nie słyszenia o Grodzkim to już w ogóle gwóźdź do trumny
    – pomijam fakt, że pół roku to sporo czasu na spróbowanie tak dobrze dostępnego piwa
    [wykasowano – baania]
    – „Legalna podróbka piw z Ciechana. Konkretnie Lagerowego”. No trzymajcie mnie. Ciechan wypuścił swoje piwo pod koniec 2011, więc Głubczyce były dużo szybsze.
    [wykasowano – baania]
    Podcast o Piwie i Mój Kufelek to fajne, luźne, ale zaangażowane podejście do piwa.

    • Nie podoba mi się Twój komentarz Andrzeju. Dlaczego masz pretensje o to, że Bartek nie próbował wcześniej Grodzkiego? Wysycenie piwa można wstępnie ocenić bez jego spróbowania.
      Obraźliwe przytyki pod adresem Bartka zostały usunięte z Twojego komentarza. To nie jest miejsce na ocenianie ludzi czy ich blogów.

Dodaj komentarz