Uncategorized

Odcinek 89 – Tyskie Klasyczne vs Gronie


Tyskie klasyczne etykieta

Dzisiaj porównuję dwa Tyskie. Stare i nowe. Gronie i Klasyczne. Jedno kupiłem, skrzyneczkę drugiego dostałem. Co wyszło z tego porównania? Nic dobrego. Zresztą posłuchajcie sami. Długość odcinka 14:12.

Subskrybuj w iTunes!

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

Tyskie klasyczne skrzyneczkaTyskie klasyczne skrzyneczka otwartaTyskie klasyczne skrzyneczka 2Tyskie klasyczne skrzyneczka 3Tyskie klasyczne pendriveTyskie klasyczne kapselTyskie klasyczne butelkaTyskie klasyczne vs tyskie gronie

5 komentarzy do “Odcinek 89 – Tyskie Klasyczne vs Gronie

  1. Kolejnej paczki od KP chyba już nie dostaniesz ;). Co do oceny samego piwa, to niczego innego się nie spodziewałem. Dla mnie absolutnym dnem jest Warka Strong. Nie jestem w stanie wypić tego piwa do końca. Chyba nie ma równie mdłego piwa.

  2. A ja bardzo lubię odcinki w których mocno obrywa się piwu po uszach. Nie ma to jak ochrzan w dobrym stylu. Taki złośliwiec widać ze mnie.

  3. Pingback: Odcinek 102 – Książęce Czerwony Lager « Piwo w mikrofonie, czyli blog i podcast o piwie

Dodaj komentarz