Uncategorized

Odcinek 90 – Imperium Atakuje


PPinta Imperium Atakuje

Dzisiaj zapraszam do posłuchania recenzji piwa Imperium Atakuje z browaru kontraktowego Pinta. Piwo uwarzone w stylu Imperial India Pale Ale (IIPA) można potraktować jako nowszą, mocniejszą i doskonalszą wersję Ataku Chmielu. Wydaje mi się, że również pyszniejszą. Genialne piwo. Moim gościem był Artur Radomyski. Długość odcinka 45:35.

Subskrybuj w iTunes!

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

Pinta Imperium Atakuje butelka i piwo w szklancePinta Imperium Atakuje kapsel

11 komentarzy do “Odcinek 90 – Imperium Atakuje

  1. Piwo super… Jakiś czas temu próbowałem i jeszcze mam zamiar wypić jeśli się uda. Z racji tego, że jestem zwolennikiem powolnego picia piwa to plus za to że Iperium „nie zmusza” do szybkiego picia – mnie atakowało przez jakąś godzinę:)
    W Krakowskiej Marii płaciłem zań 6-6,60 z tego co pamiętam więc nie jest to chyba cena wygórowana.
    BTW w pełni zgadzam się z oceną – jednocześnie dziękuję za możliwość posłuchania i czekam na kolejny podcast.

  2. A czy w najbliższych odcinkach jest może w planach Belg z browaru Lwówek? Tak właśnie sobie sączę pierwszy raz to piwko i naprawdę polecam. Fajna goryczka, fajny zapach, kolor…

  3. Pingback: Podcastofon – Tydzień 22 2012 r. – opóźniony jak A2, ale przejezdny

  4. WSPANIAŁE, PYSZNE PIWO… MAJSTERSZTYK PIWOWARSKI. PIWO ZWALA Z NÓG SMAKIEM I AROMATEM..
    BOGACTWO CHMIELU ATAKUJE ZMYSŁ ZAPACHU I SMAKU.
    DLA MNIE NIESAMOWITE PRZEŻYCIE PORÓWNYWALNE JEDYNIE Z „ROWING JACKIEM” Z ALEBROWARU. (może Jack ciut lepszy)
    .
    NAMAWIAM KAŻDEGO WYTRAWNEGO PIWOSZA DO SPRÓBOWANIA.. MNIAMM..

Dodaj komentarz