Uncategorized

Odcinek 92 – Ciechan Lagerowe


Ciechan Lagerowe

Dzisiaj lekko odgrzewany kotlet w postaci audycji nagranej w marcu. Ale za to o bardzo fajnym piwie. Ciechan lagerowe jest niefiltrowanym, całkiem mocno chmielonym lagerem, który ma wysoką pijalność. Długość odcinka 13:03.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: Regis V. Gronoff – Initial Approaches

Ciechan Lagerowe 2Ciechan Lagerowe tylna etykietaCiechan Lagerowe pianaCiechan Lagerowe w kuflu

4 komentarze do “Odcinek 92 – Ciechan Lagerowe

    • Celowo wyciszyłem podkład, ale to chyba nie wyszło zbyt dobrze. Na poprzedni były już narzekania, więc muszę znaleźć coś nowego, ale nie jest łatwo, bo jestem wybredny 😉
      Odnośnie sesji – ostatnią miałem w styczniu/lutym, a następna może dopiero za pół roku. Obecnie, przez krótki czas nie jestem już studentem.

  1. Mówisz o tym zapachu maślanym, czy mlecznym. Mi to wyraźnie śmierdziało. Nie wiem czy może się zepsuło, Ty też miałeś taki osad na dnie butelki? Zbijający się w paproszki? Wiadomo niefiltrowane, ale to chyba się powinno ładnie rozmieszać, a nie zbijać w paproszki. Tylko ja taką butelkę dostałem?

Dodaj komentarz