Uncategorized

Odcinek 94 – Viva la wita


Pinta Viva la wita

Viva la wita to imperialny witbier, który jest przyprawiany m.in. kolendrą, skórkami pomarańczy oraz amerykańskimi chmielami. Pełne, treściwe piwo, które pomimo wysokiego ekstraktu jest bardzo lekkie w odbiorze. Solidne nachmielenie zachęca do picia, a aksamitne odczucie na języku czyni to jeszcze skuteczniej. Gęsta, kremowa piana, jasny bananowy kolor i świeżość smaku to prawdziwy powiew lata. I tak mi się to piwo kojarzy. Z latem, ze słońcem. Etykieta również jest słoneczna. Viva la wita to bardzo udane piwo, jedno z najlepszych jakie piłem.

Moim gościem w audycji ponownie był Artur Radomyski. Długość odcinka 38:45.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: Manu Cornet – Tracks (Other Silk Roads).Subskrybuj w iTunes!

Pinta Viva la wita (1 of 4)Pinta Viva la wita (2 of 4)Pinta Viva la wita (3 of 4)Pinta Viva la wita (4 of 4)

11 komentarzy do “Odcinek 94 – Viva la wita

  1. Pozostaje mi się tylko zgodzić z waszą oceną. Jedno z najlepszych piw jakie piłem a niewątpliwie najlepszy wit. Szkoda, że kupiłem tylko jedno ale Pinta nową warkę będzie warzyć wiec chyba jeszcze będzie mi dane spróbować:). Mnie w ogóle zauroczył „kolor” „konsystencja” czy jak by to nazwać.

  2. „przebija imperium atakuje”
    no ku***, już nie muszę dalej słuchać! szkoda, że na razie jestem w domu rodzinnym gdzie zwyczajnie nie dostanę tego piwa, ale tylko będę w Łodzi kupuje to. Napaliłem się jeszcze na coś z ALE BROWAR, planujesz jakąś recenzję?

      • No to muszę się pochwalić, że na półeczce stoi Viva la wita i Rowing Jack na przepyszne zakończenie sesji 🙂

      • A dzięki, już zaliczona. Wypiłem, albo raczej smakowałem oba piwa. Viva la Wita jest przepyszne – naprawdę jest to najlepsze pszeniczne jakie piłem. Mimo, że sceptycznie podszedłem do smaku pomarańczy, który jest dosyć intensywny to po pierwszych łykach poczułem się jak w niebie. Wspaniałe doznania smakowe, aromat kolendry, zapach cytrusów i ta pszenica…
        Rowing Jack z kolei to piwo bez wad. Jest tam wszystko co lubię w piwie. Bardzo wysokie stężenie chmielu, jego zapach no i pszenica 😀
        Moja topka: 1. Rowing Jack, 2. Atak Chmielu i Imperium Atakuje, 3. Viva la Wita.

  3. Pingback: Podcastofon – Tydzień 28 2012 r. LIVE – po partyzancku

  4. Pingback: Podcastofon – Tydzień 28 2012 r. LIVE – po partyzancku

  5. Viva – bardzo dobre piwko, mimo wszystko wyżej oceniam (Ty minimalnie niżej) pszecicę z Ciechana. Jak dla mnie mało pszeniczna, ale mnogość innych aromatów rewelacja

Dodaj komentarz