Uncategorized

Odcinek 63 – Obołoń aksamitne


PIC09178.JPG

Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować recenzję czerwonego piwa z Ukrainy. Dostępne w wielu polskich sklepach, ale czy warte spróbowania? Zapraszam do słuchania. Długość odcinka 9:21.

Pobierz odcinek!

Podkład muzyczny: PERSSON – Good news.

PIC09177.JPGPIC09191.JPGPIC09205.JPG

PIC09168.JPGPIC09204.JPG

9 komentarzy do “Odcinek 63 – Obołoń aksamitne

  1. Witam,
    muszę przyznać, że bardzo fajny blog i bardzo dobre recenzje. Pewnie będę jeszcze parę razy kierował się reckami autora w celu wyboru piw. Ale wróćmy do tematu jakim jest Obołoń Aksamitny! Ja sam oceniam go o wiele lepiej, akurat lubię piwa z dużym wysyceniem i dla mnie jest to duży plus! Smakowo ciekawie, wygląda wręcz magicznie i intrygująco. Piłem po raz pierwszy wczoraj i jestem bardzo zadowolony. Specyficzne w smaku więc będę po nie raczej sięgał od czasu do czasu w przeciwieństwie do Obołonia Pszenicznego, którego jestem zawziętym fanem. Może byś tak go jeszcze zrecenzował?

  2. W takim razie czekam na recenzje tych pszenic 🙂 Uwielbiam pszeniczniaki nie wiem dokładnie czemu 🙂 Ale po prostu je kocham. A jakie konkretnie będziesz recenzował? Ja osobiście lubię paulanera i właśnie Obołonia. Dodatkowo często wpadam na pszenice w mini-browarze Brovaria w Poznaniu 🙂 Niestety nie mam czasu wpadać do małych sklepików piwnych zbyt często i sięgam po to co znajdę w marketach a te dwa są wg mnie idealne 🙂

  3. W tym piwe podoba mi się barwa, ciemna czerwień bursztynowa. Piana słabiutka, jakoby nie było jej wcale. Gazu sporo. Słodycz równoważy miła goryczka. Stanowczo do powtórzenia.

Dodaj komentarz